piątek, 6 stycznia 2012

Old Timers Garage - Ford T Speedster

Na stronie internetowej katowickiego klubu Old Timers Garage znalazłem informację, że pośród kilku zgromadzonych tam samochodów, wystawiony został Ford T Speedster z 1914.
Jako, że od dawna chciałem odwiedzić to miejsce, bo utrzymane jest w odpowiadającym mi klimacie, wziąłem w końcu aparat, i pojechałem na małą sesyjkę. Na miejscu nie zawiodłem się. 2 Fordy T, w tym świeżo odrestaurowany, pachnący wręcz nowością Speedster
którego właściciel chętnie opowiadał o jego niuansach technicznych i zastosowanych ciekawych rozwiązaniach technicznych. Dalej kilka innych Amerykanów z mnóstwem ciekawych detali
oraz chyba najfajniejsza scena jaką do tej pory widziałem - zbudowana z przodu kultowego "Ogórka".
A przed klubem, w roli reklamy, Bluesmobile;)
Nie ma co - trzeba się tam kiedyś znowu wybrać! Jacyś chętni (chętne!!!)???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz